SSブログ

女子一人ではキツい天龍のギョーザ [都内のお店]

なかなか機会がなく、
行ったことがなかった銀座天龍。

今日は国際フォーラムでセミナーがあり、
14時過ぎになったので、
すいてるかなーとランチをしに行ってみました。

有名な巨大餃子は、
ごはんセットで8ヶ入ってる普通盛りしかなく、
一人でこの餃子を食べなくてはなりませんでした(-_-)

これで1120円なり。
うーん、オヒトリサマ用セット作ってほしいわん。

最後は罰ゲームかよって感じで食べました。。。

ま、全部食べなくてもいいんだけど、
残せない貧乏性だからね(-_-;)

半分、持ち帰りたいと申請しようか悩んだけど、
どうせ断られるだろうなと思い、言い出せませんでした。

この餃子、サッパリ味なんですねー。

私はもう少しニンニク利いてるパンチのある方が好きかも。
ま、そんな餃子がこの大きさで、
一人で食べたらヤバいけどね(^-^;

当分、餃子は見たくない感じになりました。

nice!(0)  コメント(1)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 1

Loganberry Red North Face Denali jackets

Great post, Bill. I’ll add that I think Paris Hilton and Kim Kardashian may be among the reasons we stopped using “Opinion Leaders” and instead adopted “Influencers.” One must have an opinion in order to be an opinion leader. “Influencers” is a tent that fits all kinds, yet some in that tent can reach millions of people and sell lots of products while having no discernable skill or expertise. Social media and reality TV has made influencers out of these individuals, yet maybe Edelman’s research is showing us that the masses are starting to catch on. I’m fairly certain society will prove me wrong, but one can hope.
Loganberry Red North Face Denali jackets http://www.edmguateweb.com/north-face-denali-hoodie-women-loganberry-red-outlet-66.html
by Loganberry Red North Face Denali jackets (2013-08-28 13:07) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

久々の宮古!!ごろごろ君 ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。